Nak Beli Set Menyusu Sampai Bertumbuk Bergaduh. Saksikan apa kesudahannya.


Pernah tak tengok suami isteri bergaduh sebab nak beli sesuatu? Kalau tak pernah anda kena tengok video yang terdapat dalam entri ini sampai habis. Eh..ada juga yang dalam dilema nak pilih iPhone 6 / iPhone 6 plus atau set menyusu. Jom jamu mata jap..hehe.

Gambar hiasan..hihi..
iPhone 6 milik kami


Haaa kembali pada tajuk..ni preview dia... nampak pun bengis suami dia ni...


Jom saksikan sampai habis apa yang berlaku


Ramai ibu runsing apabila tiba-tiba je susu merudum dan kurang. Termasuklah saya. Boleh tak tidur malam memikirkannya. Anda boleh rujuk pada entry runsing susu kurang, bagaimana?.

Dapat menyusukan bayi dengan susu  ibu  adalah satu nikmat istimewa yang Allah berikan pada semua ibu-ibu menyusu di seluruh dunia khas untuk anak tersayang. Selagai mampu berikan lah yang terbaik untuk anak (nyawa) anda. 

Ramai dikalangan ibu bekerjaya mengeluh letih, penat dan kurang bertenaga. Ini adalah salah satu faktor yang mengakibatkan kuantiti pengeluaran susu semakin menurun. Selain itu,  kita sebagai isteri harus melayan suami walau penat macam mana pun.

Jadi apa yang anda perlu lakukan?

Apa yang anda perlu buat adalah mencari makanan tambahan untuk tenaga dan sebagai melengkapkan nutrisi yang sedia ada. Ini sangat membantu anda. Kenapa? Kesibukan kerja adalah punca kita terhalang untuk mendapatkan nutri lengkap, betul? Jadi cara paling mudah dan selamat adalah dengan pengambilan suplemen atau vitamin.


Cadangan saya untuk menambah baik kesihatan supaya lebih cergas dan bertenaga untuk ibu-ibu menyusu adalah seperti berikut:

1. ESP (Energizing Soy Protein)
2. Vitalea
3. Vitamin C 
4. Alfalfa  Complex 
5. Ostematrix 
6. B Complex 


7. Performance Drink (optional) 



Tambahan Perfomance Drink juga sangat digalakkan jika anda seorang yang rajin berpuasa dan masih menyusu dan menyimpan stok susu. 

Oppss...ada BONUS tambahan yang saya kongsikan di artikel Tips Rahsia Kulir Gebu dan Cerah dengan Masker ESP disini . Yang pasti anda boleh gunakan apa yang anda sedang makan sahaja. Jimat!

Jadi apa tunggu lagi.. takkan nak sentiasa letih tak bertenaga lepas tu susu pulak makin merudum?Takkan nak selamanya macam tu? Takkan nak stress je? Kalau anda ingin merubah gaya kehidupan yang lebih cergas dan juga lebih disayangi suami sebab sentiasa nampak ceria, cantik dan seksi, hubungi saya okay. Senyummmm. Mana tau suami bagi hadiah iphone 6 ke kan :)

Call/SMS/Whatsapp 013-5150155 (Ija Ramli)

Previous
Next Post »
0 Komentar