6 Tips terhebat Pikat Suami

Siapa yang ingin dimadu dan berpoligami? walaupun ianya salah satu sunnah dari nabi kita tapi mesti sedih apabila dimadukan betul tak? 

Tapi kita kena tahu jugak dimana tips dan trick yang isteri perlu buat untuk memikat hati suami kita


Ya mesti ada tips yang terhebat betul tak?

1. Fahmilah perasaan suami dari sudut lelaki, tabiat nya dan cuba untuk menyesuaikan diri selagi tak simpang dari agama.

2. Gunakan bahasa pujukan anda. Sebagai seorang perempuan disertakan sekali dengan sifat pengoda, apa lagi godalah suami anda buat apa yang suami anda suka. Pakai baju yang suami anda suka, tunjuk bahawa anda adalah orang paling terbaik untuk menggoda suami anda

3. Menghormati & memahami kehendaknya. Kemahuan seks adalah element yang paling penting untuk lelaki hampir setiap hati lelaki akan memikirkan tentang seks dan normal ereksi pada lelaki adalah 5 kali sehari. Jangan sesekali halang kehendaknya kerana itu antara element paling dan sangat penting.

4. Tunjuk rasa gembira bila bersama. Ciptakan perasaan gembiran dan kita wanita adalah sangat perfect untuk mengembirakan suami kita. Sokong dan pujikan dengan kata-kata cinta. Bukan sekdar di facebook, twitter, sms ataupun Whatsapp sahaja. Jadikan sifat keibuan anda kepada suami anda. Apa salahnya sekali sekala peluk rapat suami anda bila dia balik dari kerja. Kan? peluk rapat lama-lama sikit.

5. Menjaga maruah suami. Haruslah kita meletakkan suami kita di atas, membezakan baik dan buruk, meletakkan batasan

6.Ikhlas dan terbuka dalam hubungan.Dengar dengan penuh perasaan. Bergurau & berjenaka dengan suami agar mereka sentiasa merasa dekat dengan kita.

tapiiiii untuk item 3 bagi saya adalah paling penting. Jika suami kita tak dapat layanan yang mesra dan intim dengan kita mungkin akan menyebabkan suami kita akan makan luar ataupun bermesra dengan orang lain pula

jangan risau ada beberapa jenis sugesstion yang terbaik untuk anda bagi memastikan kepuasan maksima:

1. ESP - untuk payudara anjal dan mantap



2. Alfalfa - Untuk merapatkan yang longgar 



3. Vitamin C - Terbaik untk kesihatan dalaman dan kulit anda 





lagi terbaik anda harus cuba collagen power - bila suami tengok mesti nak terkam je... heheha lawa betullah bini aii ni



P/s: Oh ya tips untuk kulit anjal dalam masa 14 hari (alamak kena sms/wassap ija) hehehe



Jika berminat, boleh hubungi saya :
Gmail : iija84@gmail.com

Call/Whatsapp : 013-5150155
Previous
Next Post »
0 Komentar