Kesan sampingan vitamin shaklee

Setelah ramai yang email dan membuat pertanyaan tentang kesan sampingan produk shaklee disini saya akan compile kan sedikit side effect dari pengambilan vitamin shaklee. Kebanyakkan mereka yang mengadu ada lah pertama kali mengambil supplement tambahan.

1. "kencing saya menjadi kuning dan keruh setelah saya mengambil supplement kenapa ye" 

Ia adalah normal. Jika anda mengambil B-Complex shaklee ia akan merubah warna air kencing anda. Mengapa? kerana vitamin b-complex larut air dan dikeluarkan melalui air kencing 

2. "Kepala saya jadi peninglah bila start ambik vitamin shaklee" 

Ia juga normal. Mengapa? kerana healing krisis akibat daripada kekurangan air dalam badan. Solution nya anda perlu mengambil air sekurang-kurangnya 3L air setiap hari 

3. “Susu saya jadi kuning/kehijauan selepas ambil Shaklee”

Normal. Kuning disebabkan vitamin B, hijau kerana kandungan klorofil dalam alfalfa.

4. “Saya jadi lawas pulak lepas ambil Shaklee”

Normal. Alfalfa juga bertindak sebagai pelawas.

5. “Saya demam lepas ambil Shaklee. Tapi suami saya dah 3 hari demam”

Mungkin berjangkit demam husband/memang dah nak demam.

6. “Period saya datang selepas ambil Shaklee”

Mungkin dah sampai masanya untuk period.

7. “Badan saya makin lesu lepas ambil Shaklee”

Normal. healing crisis. Banyakkan minum air.

8. “Anak saya kurang menyusu selepas ambil Shaklee”

Normal. Bayi cepat kenyang.

9. “Anak saya tidur lebih lama selepas saya ambil Shaklee”

Normal. Bila dah kenyang, tidurlah 

Sebarang pertanya lain boleh personal consult dengan saya...  Tapi dengan syarat.. untuk Customer saya sahaja... Exclusive khas untuk anda.. nanti saya akan ceritakan lebih lanjut kesan sampingan dalam penulisan yang seterusnya

Tapi alhamdulillah kebanyakkan customer yang konsistent mengambil vitamin shaklee positif feedback... 

Jika berminat, boleh hubungi saya :
Ija Ramli (shaklee id: 868451) 
Gmail : iija84@gmail.com
Call/Whatsapp : 013-5150155



Previous
Next Post »
0 Komentar