Apa yang Best Sangat Free Trip Shaklee di Orlando, US tu?

Shaklee Treat Like A KING

Eksaited baca sharing daripada sahabat2 shaklee yang baru pulang dari Global Conference 2016 di Orlando. Free trip yang shaklee hadiahkan untuk ahli2 shaklee yang layak.

Diorang bukan takat pi hadiri Global Conference je tau.

Antara sharing dari diorang yang saya baca berkali2 ialah tentang lawatan diorang ke Kennedy Space Center milik NASA.

Kat situ lah tempat pelancaran roket ke angkasa lepas. Kat dunia ni ada dua je space center. Dan Orlando salah satu tempatnya.

Ada banyak benda menarik kat dalam tu. Masa kat situ diorang berpeluang tonton 45 minit 3D iMax. Banyak pengajaran diorang dapat. Diorang ada share tapi panjang sangat. (Saya share kat next post naa)

Bila cerita bab makan pulak lagilah rasa macam "mak aih, best sangat sangattttt"

Diorang cerita ada satu dinner tu dinner dia bertemakan Medieval Tournament. Bukan tu je diorang di layan super duper VIP dan dapat ayam halal sendiri, dapat cawan Co-branded Shaklee & VIP pertama yang masuk hall. Orang lain masa tu masih kena beratur kat luar.

"Super Duper Marvelous!" kata sahabat kami tu.

Tu tak cerita lagi bab hotel yang ada bela buaya dan bukan takat ala2 kampung je. seluruh bangunan dan seisinya tu ada air-cond. perghhh, tak pernah ku jumpa lagi.

Lagi syok shaklee bawak pi shopping2 dan jalan2 ke Epcot Disney World.

Memang WOW lah!
.
.
Jom sapa nak join shaklee. Whatsapp 013 5150155. Kita sama2 usaha dapatkan FREE TrIP. 2017 bole pilih naik Cruise atau ke Tokyo atau Umrah. 2018 ke Global Conference lagi.

Ija Ramli
Shaklee Bisnes Coach & Leader
013 515 0155

#tsunamishaklee
#bisnesdarirumah
#workingsurirumah


Previous
Next Post »
0 Komentar