Pengedar Shaklee Puncak Alam, Selangor

Saya merupakan pengedar sah vitamin shaklee yang beroperasi di Puncak Alam. Jika anda mempunyai masalah untuk membeli shaklee di Puncak Alam dan memerlukannya dengan kadar segera insyaAllah saya akan membantu anda. 


Dengan pengalaman hampir 12 tahun sejak 2011 dalam pengambilan vitamin shaklee dan kini sebagai pengedar vitamin puncak alam, insyaAllah saya mampu menyediakan konsultansi secara percuma kepada anda dengan syarat anda adalah customer saya. 

Kad Membership




Dengan produk yang lebih 100 tahun di pasaran dan lengkap dengan ujian klinikal, landmark study serta kajian saintifik yang lengkap saya yakin insyaAllah vitamin shaklee adalah pilihan warga Puncak Alam yang tepat. 


Jika anda mencari pengedar shaklee Puncak Alam jangan lupa cari saya. Kami menyediakan perkhidmatan secara COD di sekitar Puncak Alam, dan juga secara secara pos 

Hubungi Ija Ramli 
Pengedar Shaklee Puncak Alam 
Shaklee ID : 868451 
No Phone : 013 5150 155 http://wasap.my/60135150155

Saya juga izinkan anda untuk menggunakan ID Shaklee saya 868451 jika anda ingin membuat pembelian secara di Shaklee Shop seluruh Malaysia

PJ Shop
Level 1 & 2, Sunway Geo Tower, 
Jalan Lagoon Selatan, Bandar Sunway, 
47500 Subang Jaya, Selangor Darul Ehsan

KL Shop
G-04, Ground Floor, Sunway Visio Tower, 
Lingkaran SV, Sunway Velocity, 
55100 Kuala Lumpur

Penang Shop 
No. 81, 83 & 85, Jalan Todak 6, 
Pusat Komersial Sunway Perdana, 
13700 Seberang Jaya, Pulau Pinang

Ipoh Shop
32, Medan Istana 1, 
Bandar Ipoh Raya, 30000 Ipoh

KB Shop
2634 T/B Wisma Strata, Jln Sultan Yahya Petra, 
Kg Lundang, 15150, Kota Bharu, Kelantan

JB Shop
No 1, Jalan Molek 3/20, and 
Taman Molek. 81100 Johor Bahru, Johor

KK Shop
Lot 4.1, Neutron Point, Lorong Poin Neutron, 
Jalan Lintas Khidmat, 88300 Kota Kinabalu



Previous
Next Post »
0 Komentar