Betul ke Shaklee Selamat dan Berkesan? | Landmark Study





Selamat Hari Rayaaaaaaa

harini 9 Syawal.

petang tadi aku dengar semula pasal Landmark Study. 

Actually dah berkali kali dah dengar cuma kali ni aku nak share dalam blog ni.

oraitt. sebelum tu nak tau tak kenapa aku boleh bertahan dengan shaklee sampai harini?

ahaaa. kalau ikut dari tarikh aku kenal shaklee kali pertama... oktober 2010. so kira dah 10 tahun lah kan aku kenal shaklee. 

setakat ni aku masih setia dengan shaklee. kenapa?

sebab yg paling utama, shaklee ni satu-satunya suplemen dan skincare yang ada LANDMARK STUDY. 

ok apa tu landmark study?

dalam bahasa mudahnya, landmark study ni ialah kajian unggul. 

haa gitu unggul ok.

kira shaklee ni berani betul lah. sebab tak ada company suplemen pun yg berani buat kajian ni untuk tunjukkan produk dia betul2 berkesan atau tak untuk pengambilan jangka masa panjang. 

LANDMARK STUDY:

...kajian yg dibuat untuk kaji pengambilan suplemen dan vitamin untuk jangka masa panjang dan kesan suplemen tu kepada kesihatan kita. 

term landmark ni untuk tunjuk mercu tanda sesebuah tempat. contoh, KL..landmark dia KLCC

Jadi di shaklee, landmarkstudy ni jadi mercu tanda bagi keselamatan dan keberkesanan produk2 Shaklee.

Ya betul. Shaklee satu-satunya company yg ada Landmark Study. 

sejarah dia alahai aku malas pulak nak tulis. kalau korang nak tau, korang wasap aku ya. aku share details.

haa yg part ni aku rajin tulis.. dalam kajian ni ada 3 kumpulan. 

1. kumpulan pertama ialah kumpulan individu yang tak ambil apa-apa pun suplemen. 

2. kumpulan kedua individu yg ambil satu jenis suplemen sahaja iaitu multivitamin sahaja

3. kumpulan ketiga ialah pengguna shaklee yang menggunakan pelbagai suplemen shaklee selama 20 tahun dan lebih dari tu. yg berumur dari 24 hingga 84 tahun. 

Mereka kena ambil darah, tekanan darah dan berat.

zassss depa buat kajian. 

jeng jeng jengggg apa keputusannya? 

bersambung lah ok tak? heheheee

ok..ok.. aku terus share la naaa.

keputusan dia macam dalam gambar ni





panjang jugak ni kalau nak ulas bab keputusan dia. dipendekkan cerita, anda jangan risau nak makan banyak2 vitamin shaklee. makanlah selagi hayat masih ada.. dia selamat untuk jangka masa yg panjang dan berkesan jika kita amalkan secara berterusan.

dah ada kajian. so usah ragu-ragu lagi. wasap Ija atau call Ija untuk dapatkan produk shaklee & mula bina bisnes shaklee anda.

.

.

Ija

0135150155

Previous
Next Post »
0 Komentar