Kurus Sebelum Raya Dengan Set Kurus Shaklee

Lagi seminggu je lagi nak masuk bulan Ramadhan kan? Pejam celik pejam celik dah nak raya nanti. Selain baju baru dan biskut raya, ada satu benda yang penting hehe. iaitu kurus sebelum raya. 

Siapa ada rasa nak kurus sebelum raya? Cuba angkat ketiak 🤭 gurau gurau jee.. 

Lagi-lagi baru lepas cuti sekolah kan haritu. Pergi jalan-jalan & balik kampung tapi kena control makan tak best lah kan. hehe 

diet memang kelaut lah. 

takpa-takpa, kita betulkan balik dengan set kurus shaklee. 

Set kurus shaklee nama lain dia Set Hello New You. Ada beberapa vitamin dalam set ini. 

Sebelum ija kongi macam mana vitamin-vitamin dalam set kurus shaklee bantu kita kurangkan berat badan kita, jom ija share testimoni sahabat yang dah pun berjaya kurus dengan set ini.


Set Kurus Shaklee / Set Hello New You Shaklee

Herblax

Herblax shaklee bantu singkirkan toksin dalam badan. Ia bantu cuci usus besar dan perut. Dalam Herblax ada daun senna yang bertindak sebagai laksatif semulajadi. Jadi kita lebih mudah nak membuang. Siapa yang ada sembelit tu memang puas sangat lah lepas makan herblax ni. 

Omega Guard 

Dalam omega guard ada omega 3. Kalau anda nak kurus elok sangat makan omega 3. Ia bantu tingkatkan kadar metabolisma badan, tingkatkan kadar pembakaran lemak, kurangkan craving dan kawal selera makan. takpa tak perlu pening kepala, amalkan saja makan omega guard setiap hari.

Lecithin

Berfungsi sebagai pengelmusi lemak semulajadi dalam salur darah. Ia bantu cepatkan pemecahan lemak kepada molekul halus supaya mudah dihadam. Badan akan guna lemak sebagai tenaga. 

Cinch Shake

Dalam cinch ada protin, multivitamin dan serat. Lengkap dengan nutrisi. Sebab tu cinch shake boleh dijadikan meal replacement. Lagipun glisemik indek (GI) conch shake coklat adalah yang paling rendah. Dalam proses nak turunkan berat badan kita kena ambil protin untuk bina otot. Kekurangan otot akan menyebabkan metabolisma badan jadi lambat dan akibatnya susah nak turunkan berat badan.

Jadi mesti ambil protin untuk bina otot. Lebih baik jika ambil protin tumbuhan seperti protin soya yang ada dalam cinch shake shaklee. 

Vivix 

Nak lagi kesan optimum, ambillah vivix. Sebab vivix ada polifenol untuk angiogenesis. Membantu juga dalam proses penurunan berat badan. 

Kesimpulannya vitamin-vitamin dalam set hello new you boleh terus makan masa bulan puasa nanti. Dan ija cadangkan ambil juga Set Puasa Shaklee tau kalau nak lebih bertenaga di bulan Ramadhan nanti.

Lagi seronok nak beribadah kalau badan sihat, cukup nutrisi dan bertenaga kan? 

Jom order dengan ija. Klik sini

oh ya sebelum tu jemput baca juga tentang tips kurus sebelum raya dalam entry Set Kurus Shaklee

Previous
Next Post »
0 Komentar