Cara Mudah Turunkan Tekanan Darah Tinggi Tanpa Ubat

Tekanan darah tinggi bukan lagi masalah luar biasa sekarang. Ia makin menjadi-jadi. Faktor seperti stress, gaya hidup yang tak sihat dan cara pemakanan masa kini antara yang menyumbang pada masalah ini. 

Bukan salah sesiapa kalau kita kurang bersenam. Sebab gaya hidup kita, lebih-lebih lagi kehidupan di kotaraya buatkan bersenam tu jadi perkara nombor berapa  entahlah dalam senarai keutamaan.

Untuk dapatkan kembali kesihatan yang optimum, bukan semudah makan produk itu atau ini. Tapi ubah cara hidup ke arah yang lebih sihat, itu yang penting.

Dalam pada tu ikhtiar kena lah ada juga. Setelah puas buat kajian dan berdasarkan feedback orang yang dah amalkan, saya dapati cara mudah turunkan darah tinggi ialah dengan pengambilan VIViX.

Bagaimana vivix bantu turunkan tekanan darah tinggi pada tahap normal? 


Sebelum tu perlu diingat, tekanan darah tinggi berkait rapat dengan kolesterol tinggi. Dinding salur darah (arteri) tersumbat dengan lemak tepu. Jadi bentuk salur darah jadi tak normal dan darah tak dapat lalu dengan baik.

Dan vivix adalah suplemen yang rawat punca penyakit itu bukan macam.ubat yang hanya rawat simptom-simptom penyakit.

Dalam vivix ada satu bahan. Nama nya resveratrol.

Ikut pada kajian, resveratrol ni berupaya untuk turunkan trigliserida, LDL dan lemak berlebihan dalam darah.

Ia juga berperanan bersihkan salur darah, bantu turunkan kepekatan darah dan cegah dari terbentuknya darah beku.

Bila salur darah dah tak alami keradangan, ia pun tak tegang (stress) dan otot jantung dapat pam dengan normal. Jadi tekanan darah jadi normal.

Antara testimonial pengguna yang dah berjaya turunkan tekanan darah tinggi.







Jika bukan sekarang, bila lagi kita nak pulihkan diri sendiri dan insan tersayang.   Kasihani anak-anak kita. Mereka masih perlukan kita. Usah bertangguh. Bertindak sekarang. 



Posted via Blogaway

Previous
Next Post »
0 Komentar