Kelebihan dan Kebaikan Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee

Kebaikan dan Faedah Energizing Soy Protein

Anda suka minum soya? Pernah tak dengar tentang soya protein shaklee?


Soya protein shaklee ni agak unik dan sangat berbeza daripada produk soya yang lain sama ada soya kotak atau soya di pasar malam. 

Kenapa?

Haa jom teruskan baca sampai noktah terakhir. 

Soya Shaklee atau lebih dikenali sebagai Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee adalah diiktiraf di seluruh dunia. Sebabnya ia bukan sahaja diuji secara klinikal tetapi juga mempunyai kualiti protein yang tinggi. Soya nya pula adalah soya yang ditanam secara organik. 

Kelebihan ESP berbanding produk soya yang lain ialah:


  • ESP dihasilkan daripada kacang soya non-GMO. Maksudnya kacang soya itu tidak diubahsuai secara genetik.

  • ESP adalah concentrated iaitu 1 kg ESP diperbuat daripada 30 kg kacang soya asli.

  • ESP mengandungi 22 jenis asid amino. Dan yang lebih wow, ESP merupakan satu-satunya produk di pasaran yang menyediakan 9 asid amino penting yang tak boleh dihasilkan oleh badan manusia.

  • Dari segi nutrisi, protein kacang soya adalah 2 kali lebih tinggi dari daging, 4 kali lebih tinggi dari telur dan 12 kali lebih tinggi dari susu. 

  • Dan bagusnya ESP ni ia rendah lemak, rendah kolestrol dan mudah diserap oleh badan. Jadi, ESP sangat sesuai untuk semua peringkat umur, lelaki dan juga perempuan. 

Kebaikan dan faedah yang anda dapat jika anda konsisten amalkan ESP shaklee


Buat Anda Kekal Muda

apa? awet muda? eh siapa tak nak awet muda kan? awet muda bukan bermaksud kita tak jadi tua. Umur still meningkat. Cumanya kulit sentiasa remaja tanpa kedut-kedut.
Ini terjadi apabila asid amino yang terdapat dalam ESP membantu membina sel otot, kulit, kuku, organ, rambut, darah, kelenjar, 50 000 jenis protein badan, 20 000 jenis enzim dan lain-lain. 
Konsisten amalkan ESP, kunci untuk kekalkan keremajaan kulit anda. 

Mengandungi hormon yang berasaskan tumbuhan semulajadi

Tahukah anda kacang soya adalah tumbuhan yang kaya dengan isoflavon? isoflavon dapat membantu dalam kurangkan kolestrol, cegah osteoporosis dan penyakit jantung. 

Cantik dan Anjalkan Kulit Anda

ESP bantu rangsangkan pertumbuhan semula kulit dan otot. ia juga bertindak sebagai agen antipenuaan dan pulihkan kedutan kulit. kulit jadi lebih berseri-seri dan anjal. Dan sangat membantu juga dalam hilangkan parut serta pulihkan luka. 

Pulihkan Pigmentasi

Bagi yang risau rambut mla beruban, boleh lah amalkan ESP mulai sekarang. Sebab ESP melambatkan proses uban. Dan ia juga bantu pulihkan pigmentasi.

Memberi Tenaga Segera

ESP juga memberi tenaga segera dan meningkatkan sistem imun. Jika anda sering keletihan, anda digalakkan untuk amalkan ESP nih. Dan selalunya bila kita letih, kita lebih mudah untuk murung dan stress (bimbang, takut) dan susah untuk tidur malam (insomnia). Jadi, jika anda ada masalah-masalh berikutm anda digalakkan untuk konsisten amalkan ESP ni. Dengan izinNya ia membantu selesaikan masalah anda. 

Membantu Kuatkan Memori

Apabila sel-sel badan dah cukup baik dan cukup protein, maka secara tak langsung ia bantu kuatkan memori anda. 

Bantu Pulihkan Fungsi Prostat

Dalam kacang soya ada Genistein. Ia telah dibuktikan dapat bantu halang pertumbuhan kanser dan cegah sel kanser dari merebak. Ia bantu musnahkan radikal bebas dalam sel badan. Dengan izinNya ia bantu dalam memelihara fungsi prostat dan seksual lelaki.

Pastinya soya ESP berbeza dari soya lain. 

Jom tengok sekejap video cara bancuh ESP yang paling mudah. Tak sampai seminit okeh. Minum ESP di awal pagi sebelum breakfast buatkan anda bertenaga dan tak cepat lapar!




Sayangi diri anda dengan mula amalkan ESP shaklee. 

Hubungi saya jika anda sedang mencari-cari ESP.

Jika berminat, boleh hubungi saya :
Gmail : iija84@gmail.com
Call/Whatsapp : 013-5150155
























Previous
Next Post »
2 Komentar
avatar

Hmm it looks like your site ate my first comment (it was super long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I as well am an aspiring blog writer but I'm still new to everything. Do you have any suggestions for first-time blog writers? I'd genuinely appreciate it. capital one credit card login

Balas
avatar


hello!,I really like your writing very much! percentage we keep up a correspondence more approximately your post on AOL? I require an expert in this space to solve my problem. Maybe that's you! Having a look forward to see you. sign in to gmail

Balas