Cara Membantu Merawat Kencing Manis atau Diabetes Dengan Vitamin Shaklee

Kencing Manis atau diabetes semakin hari semakin meningkat di Malaysia. PUNCA yang UTAMA penyakit kencing manis atau diabetes adalah dari faktor pemakanan yang kurang sihat Makanan seperti nasi, roti putih, minuman berkarbonat dan mi boleh menyebabkan peningkatan kandungan gula yang tinggi dalam darah, kurang bersenam akibat terlalu sibuk dengan kerjaya. 

Lebih kronik lagi apabila gula di dalam darah bertambah, akibatnya risiko penyakit buah pinggang, penyakit jantung, jangkitan kuman akibat luka yang lambat sembuh, dan lain-lain akan mula timbul. Ia nya adalah berpunca daripada kegagalan badan untuk menukarkan  makanan kepada tenaga

Petanda awal seseorang menghidapi kecing manis atau diabetes: 

  1. Cepat Dahaga
  2. Mudah Letih
  3. Berat Badan Turun Dengan Mendadak
  4. Kerap Kecing
  5. Cepat Kebas pada jari kaki atau jari tangan 
Tapi jangan risau, selain daripada ubat-ubatan dan nasihat daripada doktor, kami juga mempunya cadangan supplement untuk kencing manis atau dibetes, dimana ada beberapa cadangan untuk anda pilih ikut pada budjet anda. 

Set Kencing Manis/Dibetes Premium (Recomended) 


Vivix - kaya dengan resveratrol yang meningkatkan tahap sensiviti hormon insulan dan membantu mengurangkan simptom bagi penyakit diabetes tahap 2. 

Set Kencing Manis/diabetes Budget 

ESP - mempunyai tahap indeks glisemik yang rendah iaitu hanya 3.9. ESP akan dicerna secara berperingkat dan menyebabkan paras gula dalam darah dibebaskan mengikut keperluan sedikit demi sedikit.

VITALEA IRON FORMULA - mengandungi 28 vitamin & mineral lengkap termasuk kromium. Kromiun adalah sejenis mineral yang amat penting untuk menjalankan fungsi badan manusia yang normal. Ia penting bagi mengawal paras gula dalam darah mengikut keperluan badan manusia

GLA COMPLEX  - bertindak merendahkan kandungan gula dalam darah & mengurangkan kebas akibat lebihan gula dalam darah

VITAMIN C - mempercepatkan proses penyembuhan luka pada pesakit kencing manis

ZINC COMPLEX - membantu pankreas untuk merembeskan hormon insulin yang penting untuk mengawal kandungan gula pada tahap yang diperlukan dalam darah.

semua vitamin diatas adalah cadangan untuk set budget yang boleh dibeli bergantung kepada keperluan dan tahap kencing manis/diabetes anda. Sila berhubung dengan saya untuk konsultansi set budget. 
Hubungi saya untuk mendapatkan vitamin shaklee yang bermutu tinggi serta anda layak untuk mendapatkan konsultansi secara PERCUMA.  

CALL/SMS/WHATSAPP 0135150155 (Ija Ramli) 

Ingin terus membeli VIVIX Shaklee? Click DISNI 

Berminat menjadi ahli shaklee? ingin tahu apa kelebihan menjadi ahli? CLICK DISINI FAEDAH MENJADI AHLI SHAKLEE

Ingin Mengetahui SET-SET yang ada untuk vitamin shaklee? CLICK DISNI - SET VITAMIN SHAKLEE
Previous
Next Post »
2 Komentar
avatar

Bol3h kongsikan,apakah set budget utk mereka yg mghidapi pnyakit k3ncing manis tahap biasa je.

Balas
avatar

Vivix memang best. Ada customer saya ambil vivix untuk kencing manis ada kesan positif selepas botol kedua.
http://tipsihatselalu.blogspot.com

Balas