Awas ini mungkin healing crisis terhadap pengambilan vitamin shaklee


Saya sangat yakin ramai yang diantara anda yang pernah mengambil atau sedang mengambil vitamin shaklee yang pernah mengalami healing crisis, baik yang teruk mahupun sedikit.



Semua orang akan melalui satu jangkamasa penyesuaian apabila mengambil supplement dietary. Simpton-simptom ini mungkin nampak sahaja seperti penyakit, tetapi sebenarnya tidak.

Ia hanyalah tidak balas oleh tubuh badan akibat kekurangan khasiat kerana tabiat pemakanan kita. Apabila makanan berkhasiat dibekalkan dengan mengejut oleh supplement makan krisis pemulihan terjadi.

HARUS DI INGATKAN ada kemungkinan penyakit-penyakit yang pernah dilalui tubuh dahulu akan timbul kembali. Kebiasaannya hanya beberapa hari, walaubagaimanapun tubuh yang agak lemah mengambil sedikit masa untuk pulih.

Gambar dibawah adalah antara contoh krisis penyembuhan dan penyebab.




Ini adalah disebabkan kadar toksin yang banyak dalam tubuh pada satu jangkamasa yang lama. Ditambah pula dengan makanan berkimia, lemak dan stress tambahan pula dengan diet tak seimbang, kurang tidur, antibiotik dan pengambilan ubat-ubatan yang mengandungi bahan kimia.

Ia umpama membersihkan paip air yang berkarat.

TIPS Menghadapi Healing Crisis

Oleh ini saya sertakan tips untuk anda mengahadapi healing crisis.



1. Banyakkan minum air ( minum dengan kadar yang lebih daripada biasa)
2. Kurangkan dos/jenis vitamin yang diambil atau ambil selang sehari
3. Jangan berhenti makan vitamin
4. Bersabar dan sentiasa positif
5. Berdoa agar dipermudahkan segala urusan



Saya nasihatkan jika masih mengalami healing crisis yang berpanjangan selama 2 minggu lebih, mohon berjumpa dengan doktor kerana mungkin anda sebenarnya mengalami masalah yang lain. 

Saya berdoa kepada semua customer saya yang tersayang supaya apa yang anda hajati dimakbulkan dan dipermudahnkan urusan. Mungkin kadang-kadang ianya mengambil masa tapi kunci sebenarnya adalah SABAR


Mungkin jugak and meminati artikel ini 



Previous
Next Post »
1 Komentar
avatar

terima diatas tips

http://boutiquevitamin.blogspot.com/

Balas