3 Sebab Puan Aisha Pilih Bisnes Shaklee

Event iReachStartup secara virtual pagi tadi fullhouse! Yang join dari seluruh Malaysia hampir 500 orang. 



Alhamdulillah rasa untung sangat berada dalam positif circle geng shaklee ni. Tak pernah menyesal terjebak dalam dunia shaklee sejak 8 tahun lepas. 


Pengalaman mendewasakan kita. 


Dan kebetulan dalam iReach Startup pagi tadi ada perkongsian daripada Puan Aisha, new Supervisor (pangkat pertama dalam shaklee, 4 figure income earner). Beliau cerita kenapa beliau pilih Shaklee as business.


Nak tau tak apa sebab beliau pilih shaklee?


Okay jom baca dampai habis tau.


3 Sebab Pilih Bisnes Shaklee 


1. Shaklee adalah bisnes yang boleh diwarisi.

Beliau cerita yang sebelum ni beliau banyak dah buat bisnes lain tapi bisnes-bisnes yang beliau pilih tu tak long last. Kita kena cari bisnes yang long last. so that boleh wariskan kepada anak-anak kita. 


Bisnes yang boleh diwarisi ni kira satu advantage lah. Bukan apa kita taktau sampai bila umur kita. dan banyak mana kudrat yang kita ada nanti bila kita dah berumur. 


Makna kata bila kita dah tak ada kudrat atau kita dah tak ada didunia nanti, kita boleh wariskan bisnes shaklee ni pada anak2 dan pasangan kita. 


Boleh jadikan satu bentuk pelaburan kepada anak-anak lah juga. Jika anda bekerja, side income bulanan dari shaklee yang anda dapat tu boleh buat saving untuk anak-anak. 


2. Shaklee adalah 2 in 1

Shaklee bukan sekadar bantu kita sihat tapi juga bantu kita jana pendapatan, Kita share pada orang dan orang jugak boleh jana pendapatan. best kan?


Bisnes Shaklee ni bab bab production kita tak perlu fikir dah. Sebab itu kerja company. Kerja kita adalah kembangkan empayar kita sekembang-kembangnya. 


Dan lagi beruntung team kami ada sediakan biz tools. just follow the sistem. dan konsisten buat seperti yang telah diajarkan. 


Jadinya Shaklee ni bukan sekadar beri kita kesihatan yang baik tapi juga bantu kita baiki tahap kewangan kita dan family.


3. Bisnes yang kita boleh berkongsi dengan orang lain. Kita rasa seronok bila kita dapat bantu orang dan bantu orang lain jana income.

Apa anda rasa bila orang yang anda bantu bagitau, "akak, saya dah dapat first income dari shaklee" "akak, saya dapat closed deal harini"


Best kan? 


Best sangat bila kita dapat bagi manfaat pada orang lain. bayangkan orang yang kita bimbing pada awalnya, akan terus dapat buat apa yg kita pernah guide, dapat hasilnya walaupun kita dah tak ada di dunia ni. 


Apa anda rasa bila satu persatu impian orang yang anda bantu tu tercapai. 


Sungguh, bonus shaklee bukan sedikit (jika betul2 anda bina empayar anda). Car bonus pun once dah dapat, u layak dapat car bonus tu seumur hidup. 


Dan car bonus ni bukan dia bagi kereta sebijik. cash bulanan. boleh guna untuk apa saja. tak semestinya untuk beli kereta sahaja. 




...dan banyak lagi bonus lain dalam shaklee. Kalau  anda nak tau apa yang anda boleh dapat dari Shaklee, just contact KakJa kay. KakJa akan cerita personally dengan anda. 


013 5150155

Previous
Next Post »
0 Komentar