Senarai Harga Produk shaklee dari pengedar sah vitamin shaklee


Assalamualaikum dan salah sejahtera,

Ketahui harga lengkap vitamin shaklee dari pengedar sah vitamin shaklee. Anda boleh membuat pembelian dengan harga runcit atau harga ahli (bagai yang sudah mendaftar sebagai ahli - ketahui bagaimana untuk menjadi ahli shaklee).

Undang-undang terbaru shaklee kepada pengedar shaklee memohon supaya tidak menjual vitamin shaklee kepada bukan ahli dengan harga ahli.

Itu tak menjadi masalah besar bagi saya kerana saya menganggap ianya seperti menjadi ahli kelab atau menjadi ahli persatuan mahupun mana-mana pasaraya kerana mahukan sesuatu yang istimewa  ditawarkan darinya.

Cuma RM75 (termasuk kos pos) atau RM 65 (tanpa pos - COD sendiri) untuk mendafar. Malah lebih istimewa lagi buat para pelanggan yang mahukan secara percuma, hanya perlu membeli barangan shakalee atau vitamin dengan jumlah melebihi RM6++ dan keatas anda LAYAK untuk PERCUMA KEAHLIAN seumur hidup.

Dan jika anda belum bersedia lagi untuk menjadi ahli. Kami sentiasa dengan hati yang terbuka untuk menjual dengan harga runcit.

Kenapa pula runcit (walaupun nak beli sebotol je) ?

Apa salahnya dan jika vitamin yang anda amalkan secara konsistent berkesan jom lah masuk ahli. Anda akan dapat lebih keuntungan dengan mendaftar ahli.

Oh ya harga dibawah adalah harga runcit yang telah dipersetujui oleh pihak shaklee dan pengedar sah vitamin shaklee.


Jika anda telah bersedia untuk membuat tempahan Vitamin Sekarang
Hubungi

Call/Whatsapp/SMS 013-5150155
Ija Ramli (Shaklee Id : 868451) 
Pengedar Sah Vitamin Shaklee 
Juga secara COD / Pos di Semenanjung Malaysia Termasuk Sabah & Sarawak


 

Previous
Next Post »
0 Komentar