Transformasi Syukur Dari Hati: Apa Kata Mereka Tentang Buku Revolusi Hati?

Baca Apa Kata Mereka Tentang Buku Revolusi Hati

gambar Dr. Azizan Osman
"Secara keseluruhan, saya suka buku ini. Mudah difahami dan jelas."
~ Haji Dr. Azizan Osman, Penulis, Speaker, Investor, Asia # 1 Marketing Expert
gambar Dato' Roslan Ab. Hamid



"Buku tulisan Cik Puan Diyana Tahir pada hemat saya adalah sketsa akhlak. Meriah tatkala payah, indah semasa susah. Gembira apabila berjaya. Santun mulia apabila kaya. Buku ini memaparkan sendi - sendi akhlak yang menjadikan manusia berjaya di dunia dan di akhirat."
~ Dato' Roslan Ab. Hamid, Jutawan Perkataan
gambar Zamri
"Perkataan-perkataan di dalam buku ini membawa bersama rangsangan emosi kepada pembaca. Ia tidak menakutkan tetapi mendamaikan. Ia tidak menyempitkan tetapi melapangkan. Ia tidak memusuhi tetapi meraikan pembaca sebagai rakan. Biarkan ia sampai ke hati saudara dan saudari. Jadikan ia akrab dan menjadi sahabat pendamai ketika kesulitan hadir sementara waktu."
~ Zamri Mohamad, 
                                                                                                 Facebook.com/penulisbuku
gambar Aqif Azizan
"Buku yang membuka dimensi kejayaan luar biasa. Ini bukan sekadar buku motivasi. Ia buku transformasi kehidupan yang hadir daripada hati si penulis, Puan Diyana Tahir. Membaca buku ini ibarat membelek ilmu-ilmu kejayaan yang mudah untuk dipraktikkan. Bahagian yang mencipta kejayaan-kejayaan pertama terdapat dalam buku ini. Iaitu bahagian mengisi pelan tindakan kita. Buku ini bukan buku yang sia-sia. Ia adalah latihan mencipta kejayaan di dunia dan di akhirat sana. Buku ini adalah nafas baru dalam ilmu pembangunan diri."
~ Aqif Azizan, Best-selling Author & Co-Founder Write to Wealth

Jika anda berminat untuk  memiliki sistem revolusi hati ini, sila hubungi 

013 5150155 (Ija Ramli) 

Previous
Next Post »
0 Komentar