Transformasi Syukur dari Hati Testimonial Sistem Revolusi hati

Baca Apa Kata Mereka Yang Telah Menggunakan Sistem Revolusi Hati Ini





Saya lebih memahami dan menyayangi diri saya. Dan.... Subhanallah!!! Tanpa saya sedari, insan-insan di sekeliling saya juga makin menyayangi saya. Sungguh indah.Bahagia itu mudah sebenarnya! Jadi kenapa perlu lalui dan harungi jalan yang susah!
Alhamdulillah setelah 'mengembara' bersama sistem ini, saya dapat tenang menghadapi saat buruk yg saya alami berpandukan sistem revolusi hati yang begitu jelas dan sistematik!. Saya semakin redha dan pasrah dengan setiap situasi baik mahupun buruk. Syukur, dengan asbab SISTEM REVOLUSI HATI saya dapat melihat, merasai nikmat-nikmat disetiap situasi yang Allah berikan itu!
~ Anita Aziz, Pensyarah / Coach


"Sebelum ini, saya ada rasa sedih tapi tak tahu mengapa. Macam-macam perkara dalam fikiran sampai rasa serabut dan penat. Alhamdulillah, selepas program ini saya rasa lebih tenang, yakin dan bersemangat. Saya berazam untuk lebih menghargai diri dan berani berhadapan dengan segala situasi, In shaa Allah."
~ Nurazamila Marni, Coach


"Terima kasih ya Allah. Sistem ini membawa saya ke satu dimensi berlainan dalam kehidupan. Konsep penyembuhan jiwa akan menyebabkan anda menyayangi diri anda lebih dari sebelum ini. Sayangi diri anda dan lebih banyak magic yg akan berlaku. Dengarkan cd terapi dan izinkan diri anda dipimpin oleh Diyana sebentar dan anda Akan dapati diri anda akan berlainan selepas itu.Tahniah Diyana Tahir menjadi seorang insan berjiwa besar membimbing insan-insan."
~ Adib Mahfuz, Coach



"Pada mulanya saya fikir Sistem Revolusi Hati ini sama sahaja dengan program-program motivasi yang ada di luar sana. Ajaib! Saya namakan sistem ini Sistem Ajaib kerana hanya dengan mendengar secara santai segala kecelaruan, keresahan, kebuntuan dalam diri saya hilang serta-merta. Dan banyak perkara di luar jangkaan berlaku dalam hidup. Saya minta 3, Dia bagi 10!! Terima kasih Diyana Tahir kerana telah menyediakan satu sistem yang sangat mudah difahami dan dipraktikkan. Tahniah. Sistem ini merupakan produk wajib milik. 1 keluarga, 1 Sistem Revolusi Hati. Serta merta hilang sakit kepala, sakit hati. Terima kasih!"
~ Dira Ismail, Coach


"Sebelum ini saya rasa tidak bersemangat, setiap bangun pagi rasa berat nak bangun. Alhamdulillah selepas menjalani 7 modul ini, saya berjaya bangun pagi seawal 4 pagi. Setiap kali ada 'roadblock' dari dalam , saya terus gunakan teknik yang saya dapat. Sekarang saya lebih mengenali diri saya, dapat mendengar suara hati dan memaafkan diri sendiri. Saya juga dapat menerima kekurangan dan menjumpai keistimewaan saya yang patut saya syukuri"
~ Noor Aishahana Abu Bakar, Pekerja Swasta


"Pengembaraan menempuhi modul-modul dlm Sistem Revolusi Hati sungguh mengasyikkan. Dari kekaburan impian, saya nampak jelas misi saya. Dari hambatan yangg menghalang, saya berjaya merentasinya. Dari kekhilafan diri, saya lebih sayang diri saya dan mahu ingin menambah nilai kepada orang lain. Hidup adalah pilihan, saya dapat memandang sesuatu bukan dari sisi musibah sebaliknya sisi berkah.. Terima kasih Ya Allah.. Sesungguh Kau sgt dekat d sisi hatiku"
~ Niza Aris, Coach


Jika anda berminat untuk  memiliki sistem revolusi hati ini, sila hubungi 
013 5150155 (Ija Ramli) 

Previous
Next Post »
2 Komentar