Cara Cepat Hilangkan Jerawat Dengan 3 Produk

"Saya nak hilangkan jerawat dengan cepat tapi tak berapa rajin nak tempek segala macam"

Ya, ada masa kita akan rasa macam tu. betul tak. rasa macam aku nak guna paling banyak 3 benda je.

Nak nak masa tu jerawat tengah naik. Mood pun tengah tak ok. Mula lah rasa tak yakin dengan penampilan diri.

Ok ok jangan risau, KakJa nak kongsikan dengan korang 3 produk yang boleh bantu hilangkan jerawat dengan cepat. Mudah je. But janji tau amalkan setiap hari. Baru nampak kesannya.

Macam kawan kita dalam gambar kat bawah tu. Dia ada masalah jerawat naik kat dahi. Jerawat merah penuh atas dahi. Selepas je dia amalkan 3 produk tu alhamdulillah clear jerawat. Licin elok dahi jadinya.





Apa yang dia guna?


1. Cleanser Youth
2. Skin Perfecting Toner Youth
3. Vitamin C shaklee

Nampak kan beza dia?


Okay sebelum tu apa punca jerawat ni?


Jerawat mudah sangat nak naik bila kita dah cuci muka dengan betul-betul cuci. Lagi-lagi kita yang pakai mekap ni. Penting sangat untuk cuci mekap dulu kemudian cuci lagi sekali muka sebersih-bersihnya.

Yang keduanya ramai yang ambil ringan soal toner. Toner ni sangat penting sebab antara kerja dia adalah kecilkan liang pori-pori. Sebab masa cuci muka tadi liang pori kita terbuka. So kalau tak tutup dengan toner, kulit muka keluar lebih banyak minyak dan tersumbat.

Dan toner ni kira tolong bersihkan lagi saki baki mekap, kotoran dan minyak di celah-celah liang pori muka kita. Jadi kulit muka akan betul-betul bersih. Jerawat pun susah nak timbul.

Ketiga, jerawat terjadi disebabkan oleh radikal bebas contoh macam kulit kita terdedah pada udara kotor (asap kenderaan, asap rokok).

Berbalik pada cara hilangkan jerawat dengan cepat guna pencuci muka youth, toner youth dan vitamin c. macam mana 3 produk ni bertindak?


Luminious gel oil cleanser (pencuci muka youth)

Gel oil cleanser ni bukan sekadar pencuci muka. kan dia ada gel dan oil. Oil bantu bersihkan dan lembapkan kulit kita. Gel dia bertindak sebagai pembersih ataupun mekap remover.

Dan dia tak berbuih. Pencuci jenis tak berbuih ni dia best sebab dia tak buat kulit kita cekang selepas cuci. in fact kulit kita rasa lebih lembut. and of course FRESH.

Kalau kulit korang jenis kering ataupun jenis campur kering dan berminyak, yesss cleanser Youth ni memang untuk korang. Dia tak keringkan kulit malah seimbangkan kelembapan kulit kita. Yang mana dia seimbangkan PH kulit kita. Maksudnya  korang boleh rasa kulit korang lembap dan lembut je tau.

Korang jenis kulit normal? Yess of course sangat sesuai jugak.

Pendek kata cleanser youth ni sesusai untuk semua jenis kulit.

Bonus lagi, pencuci muka youth ni dia bantu keluarkan sel-sel kulit mati sebab dia ada ekstrak alga.

So dalam kes jerawat ni dia akan deep cleansing segala kotoran dari dalam liang pori kita. Dan dia bagi sekali vitamin dan polifenol (antioksidan) ke kulit muka kita.

Antioksidan ni dia akan baiki kulit dan neutral kan radikal bebas pada kulit kita.

Satu lagi polifenol ni dia bertindak sebagai antiradang. Kan jerawat bila jadi merah-merah maknanya kulit dah alami keradangan.

 Jadi pencuci muka dan toner youth ni dapat juga bantu hilangkan radang pada tempat jerawat tu.

Skin Perfecting Toner (Toner Youth/Penyegar)

Macam yang kita tau toner akan kecilkan liang pori kita.

Kan tadi masa cuci muka guna pencuci muka youth, liang pori kita terbuka?

so step kedua ni lah kita perlu masukkan  segala mak nenek vitamin ke dalam kulit muka kita. (Yup betul dalam Toner Youth ni ada vitamin dan polifenol sama macam dalam cleanser tadi. Dan ada ekstrak alga jugak)

Jadi bila kita pakai toner kira kita buat double cleansing.

Serius boleh nampak tau kat kapas ada hitam-hitam (if masih ada kotoran) bila kita apply toner Youth guna kapas.

Maknanya bila dah double cleanse dan double antioksidan masuk dalam kulit muka kita, peluang untuk hialngkan jerawat tu lebih cepat dan berkesan lah.

Sustained Released Vitamin C Shaklee

Siapa nak kulit cantik mesti ambil vitamin c ni.

Vitamin c bantu hasilkan kolagen pada kulit muka kita (kajian cakap semakin umur bertambah semakin kurang mampu badan kita untuk hasilkan kolagen dengan sendirinya).

Vitamin C jugak bantu kecutkan jerawat dengan cepat.

Dan tingkatkan sel pertahanan (imuniti) kulit kita daripada bakteria dan kuman. Jadi jerawat tak sempat nak jadi makin teruk sampai tahap bernanah.

okay saya berminat nak dapatkan 3 produk hilangkan jerawat dengan cepat ni. Macam mana caranya?


Boleh dapatkan terus dari shaklee dengan picit link "Saya Nak Dapatkan Produk Hilangkan Jerawat Secara Terus Dari Shaklee". Pembayaran boleh dibuat melalui debit kad/kredit kad. Penghantaran melalui GDEX/Citylink.

Atau

Korang boleh hubungi KakJa untuk dapatkan 3 produk ni. Untuk Whatsapp/SMS/Call picit 0135150155. KakJa akan uruskan order korang. Penghantaran secara pos.

Nak COD pun boleh area Puncak Alam, UITM Puncak Alam, Saujana Utama, Shah Alam, Bukit Jelutong, Sungai Buloh, TTDI KL, Menara TM Dan Bangsar.

Jom order sekarang. Hilangkan jerawat korang dengan cepat dan selamat.


KakJa
Pengedar Shaklee Nombor 1 Malaysia,
013 5150155






















Previous
Next Post »
0 Komentar