Peluang Jana Duit Tambahan 2020




Hai korang,

Sebelum tu jemput tengok video kat atas ni ya.

Entry kali ni Ija nak share pasal peluang bisnes. Atau peluang jana extra income. Bila cakap pasal extra income ni dia macam subjektif sikit kan. Berapa banyak extra income yang dia nak tu terpulang pada keperluan masing-masing.

Tengah musim PKP ni, Ija rasa terpanggil untuk kongsikan peluang bisnes Shaklee dengan sesiapa yang berminat untuk dapatkan duit tambahan.

Betul, sapa rajin memang boleh survive masa masa macam ni. Yang masakannya sedap, boleh buat servis delivery makanan, boleh jual kurma, boleh jual mask, hand sanitizer.

Tapi kan, bagi yang betul2 nak bina bisnes bukan setakat musim PKP ni saja, Ija sangat rekomen korang untuk buat bisnes shaklee.

Bukan bisnes shaklee ni dia berkaitan dengan produk kesihatan dan skincare. Jadi memang sentiasa ada demand atau permintaan. Ia bukan bisnes yang bermusim.

Sekarang pun orang dah mula concern pasal vitamin dan suplemen.

Dan vitamin shaklee bukanlah vitamin yang buat belakang rumah, vivix walaupun dari pati buah tapi dia bukan dibuat semudah kebanyakan jus di Malaysia ni.

Ada kajian saintis, tumbuhan yang digunakan pun berkualiti tinggi. Ada landmark study, yang mana kajian ni menunjukkan bacaan darah pengguna vitamin shaklee tiada masalah walaupun dah berpuluh tahun makan suplemen shaklee.

So usah risau.

Bisnes kami ada proven sistem, real people, real business.

Jom buat bisnes dengan team Ija.

Klik sini ya https://wa.me/60135150155





















Previous
Next Post »
0 Komentar