Peluang Jana Extra Income dengan Bisnes Shaklee - Startup Digital

Jana Extra Income dengan Bisnes Shaklee - Startup Digital

Sabtu lepas team besar kami buat satu event secara online. Kami panggil StartUp Digital. Khas untuk newbies yang baru join buat bisnes shaklee. 

Jujurnya Ija sangat bersyukur kita ada full support dari team. Macam-macam event dan kelas yang ada untuk bantu kami lebih maju jaya dalam bisnes Shaklee. 

Dan event startup secara digital ni adalah salah satu alat bantu bisnes yang ada dalam sistem yang team kami buat. 

Ya, ni satu-satunya team dalam shaklee yang ada sistem yang berkesan sekiranya anda betul-betul follow. 

Dan satu lagi musim PKPP ni kita tak dibenarkan buat event secara fizikal kan. so event secara online tetap ada. Jadi kalau anda seorang yang introvert tapi nak cuba untuk dapatkan extra income dengan shaklee, saya cadangkan join team kami sekarang!

Sebab, masa musim PKPP ni kita hanya perlu join training, join event secara online dari rumah. Namun masih boleh buat aktiviti bisnes secara online hanya dari rumah dan jana extra income dari rumah. 

Ye lah kan Ija pun introvert. Ija faham orang introvert ni boleh sangat berjaya dalam bisnes. Tak percaya? Irfan Khairi pun introvert tau. 

Dan Ija punya mentor bisnes shaklee yg dah income 6 angka sebulan pun introvert. Namun dengan pemilihan bisnes yang betul, team dan mentor yang betul, anda pun boleh berjaya. 

Okay, jom tengok kejap feedback2 yang join startup digital pada Sabtu lepas:









Previous
Next Post »
0 Komentar