Bisnes MLM untuk Orang Yang Sibuk

Macam mana kita nak bercakap ikut personaliti orang? Secara asasnya ada 4 jenis personaliti yang dikategorikan pada 4 jenis warna. ahaaa. apa warnanya dan apa ciri2 personaliti setiap warna tu? Panjang sangat kalau cerita kat sini. So KakJa kongsi dengan lebih lanjut dalam group ekslusif team Jayzra.


Kalau nak tau, whatsapp KakJa ya.

Oh ya sebelum tu kakja nak cerita pasal biz partner team Jayzra.bisnes partner kakja ni Lawyer, dia buat part time mengajar jugak dan of kos buat biz shaklee jugak. Dan dia ni emak ada 3 anak kecil. Supermak betul ni. Tabik spring lah KakJa dengan dia. uolss yang di kedah kalau nak buat biz shaklee atau beli produk shaklee ke contactlah dia ye. free konsultasi.

Ok sebenarnya ramai geng business Shaklee daripada golongan professional. Ada Cikgu, Engineer, Pegawai IT, Nurse, Lawyer, Pharmacist, Dietitian dan Doktor pun ada tau. Ya diorang ni masih bekerja tapi dalam masa diorang buat bisnes shaklee. Kenapa diaorang buat itu kena tanya diorang sebab masing-masing ada big why masing-masing.

Yang pastinya Shaklee Business adalah Network Business yang ada sistem dan proven success with real people anda real success.

Ia sesuai untuk semua golongan.

Mungkin anda suka buat bisnes secara offline. Ya boleh!
Mungkin anda suka berniaga secara online dari rumah dan di mana sahaja. Ya boleh!

Kalau Saya Buat Bisnes Shaklee, Apa Yang Saya Dapat?


Anda suka TOLONG ORANG?

Dengan bonus shaklee anda boleh bagi sumbangan kepada yang memerlukan. Anda boleh sedekah, boelh infaq, boleh bagi kepada mak dan ayah setiap bulan, boleh sponsor mak dan ayah menunaikan umrah dan haji, boleh bayar zakat setiap bulan. Pendek kata boleh memberi tanpa kacau duit gaji kerja hakiki.

Anda suka TRAVEL?

Dengan income shaklee anda boleh travel ke mana sahaja anda nak. Dan yang paling best anda boleh fight untuk dapatkan FREE TRIP Shaklee. Bukan calang-calang, 5 stars!

Anda suka RUMAH DAN KERETA?

Ya anda boleh fight untuk dapatkan BONUS KERETA dalam bentuk cash. Boleh beli kereta yang anda nak. Atau yang nak beli rumah boleh gunakan statement bonus shaklee untuk gabungkan dengan slip gaji kerja tetap. Yesss bonus statement Shaklee ni laku tau kat bank. Lagi cun kalau sepanjang 6 bulan konsisten cantik je bonus yang masuk.

Anda suka PRODUK YANG ADA KAJIAN DARI SAINTIS?

Okay seppp sikit. Kita geng. KakJa jatuh cinta dengan Shaklee sebab ni lah. Kita nak berniaga biarlah produk tu bukan sekadar bagi manfaat pada pengguna. Tapi juga produk yang dihasilkan tu ada kajian saintis. Macam Shaklee ada Landmark Study. Dari pihak ketiga bukan Shaklee buat sendiri. So tak ada bias kat sini.

Dan produk-produk shaklee disokong oleh 125 research paper. Setiap bahan baru akan diuji dulu untuk mengesan lebih 350 bahan-bahan tercemar yang bahaya. Shaklee juga telah melabur $250 Juta dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan.

Nak semua? Yess dengan bisnes Shaklee anda berpeluang dapat semua tu dengan syarat anda betul-betul MAHU dan USAHA untuk dapatkannya.


Love,
KakJa
Mentor Bisnes Shaklee Anda
0135150155


Previous
Next Post »
0 Komentar