Ada Support System Antara Kelebihan Bisnes Shaklee

Pagi tadi ada ZPH bersama Master Adilah dan Fahmy. Antara yang dikongsi ialah 4 kelebihan bisnes Shaklee.




Kelebihan PERTAMA: 

Modal permulaan yang rendah

Join as member hanya RM35. Tak ada modal nak invest, cari customer dahulu, baru buat order. Kalau ada RM500 - RM1k untuk modal (termasuk beli produk untuk kegunaan sendiri) lagi baik. Depend kepada setakat mana status kewangan dan kemampuan kita, tak ada masalah, dah boleh mula bisnes ni.



Kelebihan KEDUA:


Income unlimited


Buktinya bermula April - Ogos tahun ni, jumlah bonus Shaklee Malaysia keluarkan ialah RM53juta. Bonus ini dibayar kepada Shaklee Independent Distributor. Jumlah ni dah nak menyamai bonus dibayar selama 12 bulan tahun lalu! 


Top earner pula RM300k ++ sebulan. Dan ini bukan "gaji mati". Buat lebih, dapat lebih. Downline boleh dapat lebih dari upline. 


Semua base on jualan, tiada income berdasarkan head hunting. 


Yang suka menjual, teruskan buat jualan. 


Yang nak bertahan lama 20 - 50 tahun dalam bisnes ni dan wariskan ke anak-anak, lahirkan lebih banyak leader, besarkan dan kembangkan organisasi yang kuat dan kukuh.



Kelebihan KETIGA:


Tak perlu experience


Tak perlu ada MBA, SPM, PMR, PHD dan sebagainya nak mulakan bisnes ni. In fact ada Master Coordinator yg tengah buat degree boleh berjaya dapat income 6 angka dari this bisnes. 


Experience bisnes pun tak perlu. 


Kalau ada experience atau memang minat bisnes boleh jadi an advantage to you. Orang yang boleh berjaya dalam this biz ialah orang yang SANGAT NAK BERJAYA, at all cost.



Kelebihan KEEMPAT:


Ada support system


Ini saya rasa paling penting. Tak ada support, kita senang lost. Tak ada coaching training mentoring, boleh cepat down. Tak ada sistem, tak ke mana. 


Semua ni ada dalam iReach dan Team Jayzra. hari pertama join, dah tahu apa nak buat, dan langkah pertama nak bermula.


Jom join my team & mula jana income tambahan anda. 


http://wasap.my/60135150155




Previous
Next Post »
0 Komentar