Testimoni Set Kurus Shaklee

Set Kurus Shaklee merupakan suplemen yang bukan sahaja buatkan anda sihat tapi juga membuang lemak secara semulajadi. Dah banyak pengalaman dan testimoni pengguna yang berjaya capai berat ideal setelah menggunakan set ini. 




Set Hello New You nama diberi untuk Set Kurus Shaklee. Ada 5 jenis vitamin yang perlu diamalkan setiap hari untuk mendapatkan kesan yang terbaik. Jom teruskan baca untuk lebih jelas tentang suplemen yang ada dalam set kurus shaklee dan fungsi-fungsinya.


Bagaimana Set Kurus Shaklee Berfungsi?


1. Bina otot dan kurangkan rasa lapar dengan CINCH SHAKE

Protin shake yang ada dalam set kurus shaklee adalah Cinch Shake. Sedap tau cinch. Anda boleh jadikan cinch shake sebagai pengganti makanan. Contohnya masa intermittent fasting, ija ambil cinch shake semasa eating window. Sebab cinch cukup mengenyangkan, mudah nak sediakan dan berkhasiat. Yang paling penting ia mengandungi leusina untuk bantu bina dan kekalkan otot tanpa lemak dalam proses kita nak capai berat badan yang ideal. 

Secara ringkasnya, fungsi cinch shake dalam set kurus shaklee ialah:

  • bantu kawal berat badan
  • kekalkan jisim dan kuatkan otot
  • sangat sesuai untuk anda yang berpuasa (dapat kurangkan rasa lapar)
  • bagus untuk detox
  • boleh minum selepas bersenam sebab ia cepat dan berkhasiat


2. Pecahkan lemak dengan LECITHIN

Lecithin yang ada dalam set kurus shaklee bantu pecahkan lemak kepada molekul halus untuk mudahkan proses penghadaman. Jadi dapatlah kurangkan pengumpulan lemak dalam badan. Maksudnya lecitin bantu pecahkan lemak kepada asid lemak untuk galakkan badan gunakan lemak itu sebagai bahan tenaga dan bukan simpan lemak dalam tisu. 

3. Kurangkan rasa craving dan tingkatkan metabolisma badan dengan OMEGA GUARD

Asid lemak omega-3 atau minyak ikan adalah lemak terbaik yang kita mesti ambil setiap hari lagi-lagi kalau kita nak dapatkan berat yang ideal. 

Fungsi minyak ikan dalam proses nak menurunkan berat badan ialah:
  • kurangkan rasa lapar dan kurangkan craving
  • tingkatkan metabolisma badan. Makin tinggi metabolisma badan kita, makin banyak kalori terbakar
  • bantu lebih banyak kalori dan lemak semasa senaman
Dalam set kurus shaklee, vitamin yang mengandungi asid lemak omega-3 atau fish oil adalah Omega Guard. 

4. Detox dengan HERBLAX

Dalam set kurus shaklee pun ada Herblax tau. Dalam herblax ada daun senna yang digunakan secara tradisional sebagai laksatif semulajadi. Jadi kita akan lebih lawas. Proses detox dan buang toxin jadi lebih mudah. 

5. Polifenol dalam VIVIX

Untuk dapatkan kesan yang lebih optimum, ija cadangkan tambah juga vivix dalam set kurus shaklee. Sebab apa? Sebab dalam vivix ada polifenol. Polifenol berfungsi sebagai anti-angiogenesis iaitu proses potong dan hancurkan salur darah yang ada pada sel-sel yang tak normal. contohnya salur darah yang ada pada lemak. 

Testimoni Set Kurus Shaklee (Set Hello New You)


Ada banyak testimoni set kurus shaklee. Tapi hari ini ija nak share satu saja dulu iaitu yang terbaru, kisah saudara Michael Tan. 



Masa umur 25 tahun, beliau sibuk bekerja sampai kurang jaga pemakanan dan kesihatan. Akibatnya pada umur yang muda macam itu beliau dah dapat free gift iaitu gout, obesiti, darah tinggi dan sebagainya. Selepas beliau ambil Set Hello New You (Set Kurus Shaklee), beliau dapat turunkan berat sebanyak 20kg. Memang wow sangat!

Best kan? Gabungan Set Kurus Shaklee, senaman, cara diet pemakanan yang sihat dan Intermittent Fasting for sure boleh bantu anda dapatkan berat ideal. 

Jika anda dapatkan set kurus shaklee dengan Ija, anda akan dapat free consultation, tekan SINI 

Notakaki: Boleh juga baca perkongsian sahabat saya tentang Set Kurus Shaklee

Previous
Next Post »
0 Komentar