Insentif Shaklee Malaysia

Teringat masa first time ija dapat cek dari shaklee. Terkejutlah jugak sebab masa tu just beli vitamin untuk makan sendiri je pun. 

Memang tak tau pun rupanya kalau kita daftar jadi ahli shaklee dan kita beli vitamin guna id kita, kita akan dapat point utk setiap vitamin yg kita beli.

Lepas dah dapat cash back bonus tu baru lah tau untung banyak rupanya kalau kita beli vitamin shaklee ni. 

Makan sendiri pun boleh dapat income. Kalau buat bisnes shaklee lagi lah banyak income & insentif shaklee yang kita boleh dapat.

Selepas dah belek2 compensation plan shaklee ni, baru lah ija mula bukak mata. 

Boleh buat duit juga ya dengan shaklee ni. then ija study lagi detail tentang insentif shaklee. 

Rupanya shaklee ni ada infinity bonus. maksudnya bila kita dah naik pangkat coordinator kita akan start dapat infinity bonus. 

Income dia pun unlimited. maksudnya kita boleh dapat sebanyak mana yang kita nak. dengan syarat kita usaha lah. bukannya skim cepat kaya. 

Sebabnya ada certain syarikat networking yang hadkan income yg kita boleh dapat. macam gaji mati lah. 

Tapi dalam shaklee tak ada had income. sebab tu ada leader kami yang dapat ratus2 ribu sebulan. sebulan tau bukan setahun. 

pendek kata dalam shaklee, kita akan dapat:

  • Personal Bonus 
  • Leadership Bonus
  • Infinity Bonus
  • Untung Runcit
  • Car Bonus
  • Insentif Lawatan

Untuk insentif lawatan tahun 2024, shaklee nak bawa kita ke lawatan antarabangsa iaitu Osaka, Nara, Kyoto Jepun dan lawatan serantau iaitu Pelayaran Royal Carribbean Singapura ke Phuket.


Lawatan Insentif untuk beri inspirasi dan motivasi, selain dapat meneroka bandar purba, dapat merasai makanan lazat dan dapat cipta memori untuk dikongsikan dengan orang sekeliling.

Best kan? 

Kita dapat kembangkan potensi diri kita, dapat bantu orang lain jadi lebih sihat, lebih happy dengan insentif shaklee dan dapat jadi penyumbang zakat terbesar.

Jika anda berminat nak tau lebih lanjut atau nak terus daftar jadi ahli shaklee, boleh hubungi ija ok? 

Jemput juga baca perkongsian sahabat ija tentang insentif shaklee.


Previous
Next Post »
0 Komentar