Testimoni Vivix Shaklee dan Review Pengguna Vivix oleh Pengedar Vitamin Shaklee

Tahukah anda vivix shaklee telah membantu ramai pesakit stroke, kencing manis, diabetes, kanser, darah tinggi, sakit sendi, daya tahan penyakit, SLE? Banyak testimoni dan review pengguna terhadap vivix shaklee dan kebanyakkan sangat berpuas hati dengan keberkesanan Vivix.

Ada juga yang mengalirkan air mata seperti post saya sebelum ini Mengalir Air Mataku Kerana Vivix Shaklee (saya le tu). Ada yang tak kesah langsung berapa harga sebab nak mengubati Mak, Ayah, Nenek, Datuk dan sedara mara.

Oleh sebab tu saya kumpulkan testimoni untuk anda nilaikan sendiri dan pertimbangkan sebagai rujukan.

Testimoni # 1

"Puan Nik telah menghadiahkan Mak mertuanya Vivix akibat daripada serangan mild stroke, Alhamdulillah setelah 3 hari minum vivix dah boleh bangun sendiri. Hanya 1 sudu teh kecil sahaja sebelum tidur"


Testimoni # 2

"Isteri Puan Rosli Mohd Daud telah disahkan mengidapi darah tinggi kronik yang mengakibatkan rasa pening dan naik tangga termengah-mengah. Kini Alhamdulillah dah tak ambil ubat specialist dan kurang bergantung pada ubat lagi."


Testimoni # 3

"Ibu Seorang Perokok tegar. Beliau senyap-senyap menghadiahkan ibunya Vivix tanpa beritahu tujuaannya. Hasil daripanya amalkan vivix kini Ibu bebas daripada rokok ( sebab bila hisap rokok rasa hempedu, tak feel lagi katanya) "


Testimoni # 4

"Dulu ubat diabetes, kolestrol, darah tinggi dan gout menjadi rutin harian. Kini Abah Kak Rafaliah yang telah mengamalkan vivix secara konsistent darah kembali normal. Alhamdulillah"


Testimoni # 5

" Tekanan Darah 110/74 maintain sahaja selepas mencuba vivix kata Siti Noranis Abu Amin. Biar mencegah daripada terlambat untuk merawat. InsyaAllah dengan izin Allah. "


Testimoni # 6

"Abah Kak Wan Fatihanum berkongsi cerita gembira kepada anaknya. (Ada suspect masalah jantung). Dulu selalu sakit bahagian dada, nak jalan pegi surau dekat rumah pun sakit. Ada juga darah tinggi yang tak turun-turun. Alhamdulillah Vivix shaklee telah membantu Abah kak wan. Tak lagi sakit dada, semput pun dah kurang, darah tinggi dah turun. PUAS melihat abah nya yang beransur pulih Alhamdulillah " 


Testimoni # 7

"Kencing Manis kronik bacaan naik hingga 19. Anak Hj Nik Wajiduddin menghadiakan ayah beliai vivix kerana amat risau tentang keadaan yang kronik. Alhamdulillah bacaan turun ke paras 7.9 dalam masa 2 minggu. Kini Ayah beliau sangat berselera makan, pembuangan pula lancar, malam pun tidur tenang sebab tak perlu nak ulang alik buang air kecil terlalu kerap. Dan yang paling manis untuk beliau Ayahnya semakin hebat dan gagah beribadat MasyaAllah Alhamdulillah "


Testimoni # 8

Alhamulillah Alhamdulillah Kini mak kesayangan Wan Zainab dah boleh jalan sendiri. Setelah diserang stroke, seluruh anggota badan sebelah kiri kaki tak boleh gerak. Alhamdulillah diperkenalkan vivix kini dah boleh jalan sendiri. Alhamduilllah. 


Alhamdulillah saya sangat gembira melihat Mak, Ayah yang semakin pulih daripada kesakitan dan penderitaan yang dah lama dihadapi. 

Siapa lagi yang memerlukan VIVIX ini? 

Orang yang memerlukan Vivix adalah: 
  1. Pesakit Kencing Manis 
  2. Pesakit Darah Tinggi
  3. Pesakit Jantung
  4. Pesakit SLE
  5. Pesakit Radang Usus
  6. Pesakit Nyanyuk
  7. Pesakit Gout 
  8. Pesakit Kanser
  9. Pesakit Yang Menderita Sakit Sendi
  10. Pesakit Yang Lemah Daya Tahan Penyakit 



Adakah Mak, Ayah atau sedara anda mengalami masalah ini? Atau Anda sendiri yang mengalami masalah ini? Jangan dibiarkan pegerakan atau kegembiraan meraka terganggu. Bayangkan vivix ini cuma kecil sahaja sumbangan kita pada orang yang kita sayang 

Pencegahan awal adalah sangat digallakkan, jangan rampas senyuman dan pergerakkan orang yang tersayang. Mereka syurga mereka, anda juga adalah madu orang tersayang. 

Dapatkan segera, jangan sampai orang yang tersaya hilang senyuman buat selama-lamanya. 

Sebarang Pertanyaan, Kosultansi dan pertanyaan Boleh hubungi saya 
SMS/Whatsapp : 013 5150155 (Ija Ramli) 
Atau email: iija84@gmail.com 

ataupun terus ke chart pembelian vivix 

Previous
Next Post »
0 Komentar