Testimonial Collagen Powder Shaklee untuk Set Kecantikan dari pengedar vitamin shaklee


Assalamualaikum dan salam sejahtera, alhamdulillah hari yang sangat baik untuk bercerita tentang Testimonial Collagen powder shaklee yang merupakah salah satu set kecantikan shaklee yang paling laris setiap bulan. Saya sendiri merupakan salah seorang pengguna tegar Collagen power


Sedikit tentang saya. Merupakah Ibu kepada 3 orang anak-anak syurga yang sulung dah 5 tahun , kedua 3 tahun dan yang kecil 9 bulan. Dari dulu memang sangat sukakan produk shaklee sebab selamat dan halal. Saya tidak pernah menggunakan sebarang makeup atau editing dalam gambar saya. Bermula dengan menggunakan Collagen powder Shaklee dan seterusnya menambah produk vivix dan ESP untuk kesan yang lebih cepat. Tak sampai sebulan perubahan yang sangat ketara. Kulit lebih licin, gebu dan yang penting suami puji "Ayang ni nampak lainlah, apesal gebu lain macam je". Saya hanya tersenyum. "Untuk Abang jugak lah kan" hehhehe.


 Alhamdulillah dibawah ni adalah testimonial juga dari penggu shaklee yang sangat berpuas hati dengan collagen powder shaklee sebagai set kecantikan mereka.

Testimonial 1 - Shaklee Collagen Powder ( Set Kecantikan ) 

"Jeragat yang bertahun tak hilang dan semakin teruk semasa mengandung setelah mengamalkan shaklee collagen powder jeragat yang bertahun makin jurang dan kulit makin lembut dan semakin cerah, bukan di muka tetapi semua, kesan calar,sunburn pun makin kurang".




Testimonial 2 - Shaklee Collagen Powder ( Set Kecantikan ) 

" Puan Dilla Jalil menggunakan Collagen power sebelum puasa setiap hari dari awal bulan puasa, pengambilan 1 sebelum sahur dan 1 waktu berbuka. Hasilnya jeragat makin kurang tapi pujian suami dapat lebih" 



Testimonial 3 - Shaklee Collagen Powder ( Set Kecantikan ) 

" Dari Nur Zahirah berkata ada customer beliau menggunakan collagen powder hanya 3 hari dapat merasakan perubahan, kulit makin lembut, jerawat makin pudar, pecah-pecah tapak kaki makin hilang tapi ditambah dengan ESP dan beliau sedang menyusu. Alhamdulillah langsung tak menggangu penyusuan dan bayi pula makin suka hisap susu ibu" 

pssttt: baby pun nak gebu lagi kot 


Testimonial 4 - Shaklee Collagen Powder ( Set Kecantikan ) 


" Dari Puan Nurul Radhiah pula menghadiahkan Collagen Powder pada Ibu beliau yang berumur 59 tahun.Sebelum ni hanya mengamalkan ostematrix untuk sakit lutut sahaja. Bila keluar Collagen Powder ni baru seminggu dah nampak kesan tiada lagi eyebag, pigmentasi, tak cepat penat"



Testimonial 5 - Shaklee Collagen Powder ( Set Kecantikan ) 

 "Dulu kulit menggerutu dan banyak keluar white head black head. Cuba Collagen powder shaklee dalam 5 hari licin terus, jerawat pun kurang. Selalunya sekotak tak cukup terus nak next box sebab nak kesan berterusan"



Testimonial 6 - Shaklee Collagen Powder ( Set Kecantikan ) 

" Kesan yang ketara pada kulit pada puan Niza Rahim, lebih cerah dan sekata, lembab dan lembut. Kalau ada jerawat dia cepat kecut, tumit kaki pula kesannya lebih licin. Pernah mengamalkan produk collagen lain tetapi Shaklee Collagen powder lebih berkesan pada dirinya Alhamdulillah" 




Testimonial 7 - Shaklee Collagen Powder ( Set Kecantikan ) 

" Kak Wan Fathihanum dalam sharingnya, dulu telapak tangan sering kering walaupun pakai losyen tapi sekarang alhamdulillah terasa lembab dan lembut walaupun tak pakai losyen" 


Testimonial 8 - Shaklee Collagen Powder ( Set Kecantikan ) 

:"Kulit pada puan Nor Fahidayu Masran lebih moist (lembuat) pada tapak tangan, sembab mata pun kurang, kulit nampak berseri" 


Testimonial 9 - Shaklee Collagen Powder ( Set Kecantikan ) 

" Baru 7 hari guna dan nampak hasilnya" - Mashitah Mamat Pengguna Shaklee Collagen powder tegar 


Apa Lagi Kebaikan Collagen Poweder Shaklee ni? 

  1. Anti penuaan dengan mengecilkan liang pori-port serta menghilangkan kedutan dan garis-garis halus
  2. Mengembalikan Keanjalan dengan kulit lebih tegang dan lembut 
  3. Melembab kan kulit bagi mengurangkan rasa kering dan gatal pada mukan dan tempat lain 
  4. Mengokong sendi dan kekuatan tulang
  5. Mencerah dengan mengurangkan pigmentasi jeragat dan kulit tak sekata 
  6. Mengegangkan dan menganjalkan payudara
  7. Menyuburkan rambut dan menjadikan rambut supaya lebih sihat tak mudah gugur, tebal dan bersinar 


Apa lagi nak ditunggu? takkan tanak suami puji kita cantik? takkan tanak cantik bila hari raya? dan lebih penting takkan taknak cantik hari-hari dan orang puji hari-hari (yang penting suami kena lebih)?

Takkan Nak tunggu 7 tahun baru nak jumpa Set Kecantikan yang sesuai?


Hubungi saya untuk tempahan sekarang.

Call/Whatsapp/SMS 
013-5150155Ija Ramli (Shaklee Id : 868451)
Previous
Next Post »
0 Komentar