Cara Hilangkan Sakit Lutut dan Sendi Dengan Pain Relief Shaklee


Hai, assalamualaikum.

Entry kali ni Ija nak share satu produk untuk hilangkan kesakitan.


Berdasarkan kajian ada 3 jenis aduan kesakitan yang tertinggi di Malaysia.

Iaitu pertama sakit di bahagian abdomen (contoh sakit perut, PMS), kedua sakit berkaitan sendi dan otot, dan yang ketiga sakit kepala (migrain).

Ija pun pernah rasa ketiga-tiga jenis sakit tu. Anda pernah rasa sakit yang mana?



Untuk entry kali ini, Ija nak fokuskan kepada sakit lutut. Sebab sakit lutut ni berpanjangan. Kalau tak diubati memang tak selesa lah. Sampaikan nak solat pun susah. Nak buat aktiviti harian yang lain pun susah. Nak bergerak jadi terbatas. Keyakinan diri pun jadi rendah. Nak dukung cucu pun tak boleh. 






Jadi apa yang kita boleh ambil untuk hilangkan rasa sakit tu? Alhamdulillah Shaklee keluarkan satu lagi produk khusus untuk hilangkan sakit lutut dan sakit-sakit sendi.

Ija cadangkan anda yang nak kurangkan sakit otot, sendi dan lutut boleh ambil Pain Relief. Jangan risau, produk ni dari bahan-bahan semulajadi dan terbukti berkesan.

Ia bukanlah ubat tapi penyelesaian jangka panjang untuk melegakan kesakitan sendi dan ketidakselesaan otot secara semulajadi dan selamat.




Ya, pain relief ni bukan sahaja untuk legakan masalah sakit2 sendi, otot dan sakit lutut tapi juga untuk legakan migrain dan sindrom PMS (senggugut).




Sekiranya anda berminat, boleh hubungi Ija untuk tau lebih lanjut tentang Pain Relief ni. Dari segi bahan-bahan dia, macam mana cara dia berfungsi dan cara makan yang berkesan. 
Hubungi Ija di 0135150155

Previous
Next Post »
0 Komentar